Jaaroverzicht 2019: populairste foto’s op ons kanaal (deel 2)

In dit deel van het jaaroverzicht kijken we naar de vijf populairste video’s op de Instagram van Autovisie. Spoiler alert: er staan nogal wat Duitsers in.

• 5: Autospot Mercedes-Benz G63 AMG

Op nummer vijf staat deze peperdure G-Klasse. Deze G63 AMG heeft een prijskaartje van ruim €260.000! Maar dan kun je wel zeggen dat je bij de vijf populairste foto’s in dit jaaroverzicht staat…

View this post on Instagram

Gespot: 260.000 euro kostende Mercedes G63 AMG zonder type-aanduiding. De rest van zijn uiterlijk en kenteken verraden de 586 pk sterke G-Klasse. Welke auto zouden jullie kopen met dit budget? #autospot #benzinesnuiven #mercedesbenzg63amg #mercedesbenz #g63amg #gklasse #amg #586pk

• 4: Autospot Audi RS6

De nieuwe Audi RS6 is populair, maar ook het uitgaande model is nog altijd geliefd. Het kanon dat wij op de foto zetten was volledig in het zwart uitgevoerd. We vroegen onze volgers in welke kleur zij hun RS6 zouden spuiten, als die mogelijkheid zich ooit zou voordoen. Daar kwamen nogal gevarieerde reacties op.

View this post on Instagram

Gespot: Een niet al te opvallende Audi RS6, in welke kleur zou jij dit beest bestellen? #audirs6 #audi #rs6 #autospot #benzinesnuiven

• 3: Autospot Audi RS7

Ja, nog een Audi. Na een RS3 en een RS6 staat er ook een RS7 in dit jaaroverzicht. De Audi blijkt geliefd onder het Instagram-publiek. Ook dit model is zwart, maar heeft wel een Performance-pakket en Akrapovic-uitlaat.

View this post on Instagram

Ziet jouw ideale Audi RS7 er ook matzwart uit met Performance-pakket en een Akrapovic-uitlaatsysteem? #benzinesnuiven #autovisie #audirs7 #rs7 #autospot #rs7performance #matzwart #a58

• 2: Autospot Mercedes-AMG S600 Pullman

Ja, opnieuw een Duitser in dit jaaroverzicht. Op de tweede plek staat een foto van een Mercedes-AMG S600 Pullman. Deze imposante machine spotten we in een garage in Monaco, waar ‘ie niet in een parkeervak paste.

View this post on Instagram

De huidige Mercedes-Maybach S600 Pullman wordt door Brabus gebouwd, maar de S600 Pullman van enkele generaties terug werd gemaakt door AMG. #benzinesnuiven #autospot #pullman #mercedess600pullman #monaco #maybach #amg #limousine

• 1: Driftvideo Porsche Taycan

Dit jaaroverzicht wordt geleid door de driftvideo van de Porsche Taycan. Tijdens onze eerste rij-impressie met de elektrische Porsche maakten we deze korte video waarop Dries van den Elzen met een Porsche Taycan Turbo S door de bocht glijdt. Deze video ging direct de hele wereld over en iedereen leek ervan overtuigd dat elektrisch rijden echt niet saai is. Laat de toekomst maar komen!

View this post on Instagram

Elektrische auto’s het einde van rijplezier? Nee hoor… #porsche #taycan #porschetaycan #powerslide #drifting #elektrischrijden #elektrischeauto

A post shared by Autovisie 🚗 Auto (@autovisie) on

Benieuwd naar de nummers 10 to en met 6? Klik dan op deze link!

Reageer op artikel:
Jaaroverzicht 2019: populairste foto’s op ons kanaal (deel 2)