Sjors ten Tije
Sjors ten Tije Nieuws 29 dec 2019
Leestijd: 2 minuten

Jaaroverzicht 2019: populairste foto’s op ons kanaal (deel 2)

In dit deel van het jaaroverzicht kijken we naar de vijf populairste video’s op de Instagram van Autovisie. Spoiler alert: er staan nogal wat Duitsers in.

• 5: Autospot Mercedes-Benz G63 AMG

Op nummer vijf staat deze peperdure G-Klasse. Deze G63 AMG heeft een prijskaartje van ruim €260.000! Maar dan kun je wel zeggen dat je bij de vijf populairste foto’s in dit jaaroverzicht staat…

• 4: Autospot Audi RS6

De nieuwe Audi RS6 is populair, maar ook het uitgaande model is nog altijd geliefd. Het kanon dat wij op de foto zetten was volledig in het zwart uitgevoerd. We vroegen onze volgers in welke kleur zij hun RS6 zouden spuiten, als die mogelijkheid zich ooit zou voordoen. Daar kwamen nogal gevarieerde reacties op.

• 3: Autospot Audi RS7

Ja, nog een Audi. Na een RS3 en een RS6 staat er ook een RS7 in dit jaaroverzicht. De Audi blijkt geliefd onder het Instagram-publiek. Ook dit model is zwart, maar heeft wel een Performance-pakket en Akrapovic-uitlaat.

• 2: Autospot Mercedes-AMG S600 Pullman

Ja, opnieuw een Duitser in dit jaaroverzicht. Op de tweede plek staat een foto van een Mercedes-AMG S600 Pullman. Deze imposante machine spotten we in een garage in Monaco, waar ‘ie niet in een parkeervak paste.

• 1: Driftvideo Porsche Taycan

Dit jaaroverzicht wordt geleid door de driftvideo van de Porsche Taycan. Tijdens onze eerste rij-impressie met de elektrische Porsche maakten we deze korte video waarop Dries van den Elzen met een Porsche Taycan Turbo S door de bocht glijdt. Deze video ging direct de hele wereld over en iedereen leek ervan overtuigd dat elektrisch rijden echt niet saai is. Laat de toekomst maar komen!

Benieuwd naar de nummers 10 to en met 6? Klik dan op deze link!

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Het interessantste autonieuws rechtstreeks in je inbox

Meld je aan voor de Autovisie nieuwsbrief, dan praten wij je ieder weekend bij over het interessantste autonieuws.