Video: ‘Chique dames in mantelpakjes én stoere bikers geven me een duim omhoog’
De 41-jarige Harry ter Horst is vanwege zijn werk slechts drie maanden per jaar in Nederland. Omdat hij geen trek had in een saaie huurauto, besloot hij een stoere klassieke Amerikaan te kopen voor de spaarzame tijd die hij hier doorbrengt. Vanuit het Caribisch gebied vond hij online in Nederland deze Ford Bronco uit 1970.
Lees ook:
Ook interessant
-
Leapmotor B05 springt (een heel klein beetje) in het gat van de BMW 1-serie
-
Nieuwe Chinese EV kost iets meer dan 10.000 euro in Nederland en verplettert concurrentie
-
America first! Waarom de nieuwe Audi Q7 pas veel later naar Nederland komt
-
Bij Jacko (54) blijft geen Fiat origineel! Hij maakt er steevast een Abarth van
-
Waarom Elvis Presley zijn BMW 507 rood liet spuiten | Sjoerds Weetjes 507
-
Audi RS5 (2026): “Helemaal overtuigd zijn we nog niet”
-
Waarom Porsche rijden nog steeds meerwaarde heeft in de wereld van elektrische SUV’s
-
Kan de Polestar 5 zich meten met BMW, Audi en Porsche?
-
Mazda MX-5 RF vs. Toyota GT86: Betaalbare en betrouwbare “coupés” voor liefhebbers
-
Waarom Audi’s Cabrio’s een aluminium raamlijst hebben | Sjoerds Weetjes 506
-
Voor 65.000 euro levert Lexus ES de ruimte van een BMW 7-serie
-
Designblunder of auto uit de toekomst? 1.050 pk-Ferrari Luce doet alles anders