PREMIUM | Het beste van Autovisie voor jou
IJsrijden met elektromotoren: beter dan benzine en differentiëlen?
![Ijsrijden, elektromotoren, nissan e-4force](https://img.autovisie.nl/images/AQhmyxGczE5iFlhl8WwG-PsVXcs=/375x211/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F03%2FDinamic-Finland-WIP-1.2_0045.jpg)
Met de komst van elektromotoren is er niet alleen een pk-inflatie ontstaan, ook modellen met vierwielaandrijving zijn nu in veel showrooms te vinden. Ingewikkelde mechanische techniek is overbodig als de enen en nullen op de juiste plek staan.
Je hebt een abonnement nodig om dit artikel te lezen. Al abonnee? Log in.
Vanaf € 1,75 € 0,96/week
Lees verderBetaal eenvoudig viaLees ook:
Ook interessant
-
“Duurzame brandstofauto en EV gaan in toekomst de weg delen”
-
We deden ongetraind mee aan een rally: de race
-
De nieuwe BMW 5-serie Touring biedt ‘Freude am Variieren’
-
Duurtest: meetgegevens Mazda MX-30 R-EV zijn confronterend
-
Duurtest Volvo EX30: verbruik plots drastisch omlaag
-
Eerste rijles in een Ford Model T (1925): “Niets is wat het lijkt”
-
‘Beroemde naam hergebruiken moet met passende auto, dat is deze Ford Capri niet’
-
Duurtest Volvo EX30: we hebben de EV ingeruild
-
Duurtest: Autovisie verwelkomt Microlino in garage, maar waarom?
-
Cabriotest: Ford Bronco – “Met of zonder deuren”
-
Volkswagen T-Roc Cabrio: de enige volkscabrio?
-
Cabriotest: Porsche 911 – de ultieme auto met open dak?