Tesla Cybertruck-eigenaren vinden roest op koets
De Tesla Cybertruck wordt inmiddels in Amerika verkocht. Hoewel er nog geen grote aantallen van de productieband rollen, komen er al klachten binnen met betrekking tot de koets. De elektrische auto van RVS blijkt niet roestvrij te zijn.
RVS kan roesten. De term staat immers niet voor ‘roestvrijstaal’ maar ‘roestvaststaal’. Toch is een goudbruine Cybertruck niet wat je al koper wil.
Roest op de Tesla Cybertruck
Op verschillende Tesla-forums is te lezen dat Cybertruck-eigenaren roest vinden op de RVS-koets. Op een foto is te zien dat er kleine roestplekjes zijn ontstaan. Dit betekent overigens niet direct dat de iedere Cybertruck binnen korte tijd wegroest. In alle gevallen konden de eigenaren de roest met schoonmaakmiddelen verwijderen.
Daarbij is nog onduidelijk of de roest ook daadwerkelijk ontstaan is op de RVS-koets van de Tesla Cybertruck. Het kan ook zijn dan metaaldeeltjes op de lak zijn gekomen. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als een trein langsrijdt over een roestig spoor.
Of de koets van de Tesla Cybertruck goed blijft, zal de toekomst uitwijzen. Vooralsnog lijkt het goed wassen van het model (met de juiste middelen) genoeg te zijn om roestdeeltjes weg te krijgen. Er zijn ook genoeg Cybertruck-bezitters die geen last hebben van de vlekjes.
Lees ook:
Ook interessant
-
Tesla ontslaat 14.000 mensen, maar wil Elon Musk miljarden uitkeren
-
Deze Tesla’s kunnen wel zelf rijden, en ze komen sneller dan je denkt
-
Schrapt Elon Musk de goedkope Model 2? Dit is het plan van Tesla
-
Tesla verliest prijzenoorlog op grootste EV-markt
-
Tesla Model S-occasion kost minder dan goedkoopste nieuwe auto
-
‘Houd op met vernielen van je Cybertruck!’, zegt Tesla tegen kopers
-
Onderzoek: ‘Bijna alle semi-autonome rijassistenten zijn ruk!’
-
Euro NCAP maakt einde aan Tesla-interieurs, dit is waarom
-
Elektrische auto’s saai? Niet deze Tesla Model Y-occasion!
-
Dit is er volgens Tesla aan de hand met de roestige Cybertrucks
-
Hoe Tesla miljarden extra verdient, zonder daarvoor iets te hoeven doen
-
Waarom het Tesla Vehicle Safety Report misleidend is