Infinity QX80 Monograph rolt op 26 inch wielen
![i2](https://img.autovisie.nl/images/ad-HtKnhSKci9liy5hOOZ2SVEMQ=/375x211/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi2.jpg)
Infiniti houdt met deze QX80 Monograph een belangrijke traditie in ere. Het model ziet er nogal obees uit, wat keurig in lijn is met de twee voorgaande QX80-generaties (of QX56 zoals het model eerst heette).
![i5](https://img.autovisie.nl/images/5683TLpge85yqwL-4E-5sv0xYZY=/600x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi5.jpg)
Want ja, dit studiemodel laat ons zien hoe de aankomende QX80 gaat ogen. De huidige olifant in Infiniti’s porseleinkast wordt echter pas over een paar jaar vervangen. Het model – dat is gebaseerd op de Nissan Patrol – werd in 2010 geïntroduceerd en kreeg vier jaar geleden een bescheiden oppepper.
LEES OOK: INFINITI Q60 BLACK S HEEFT LINK MET FORMULE 1… SOORT VAN
De QX80 Monograph is meer dan vijf meter lang, ruim twee meter breed en bijna twee meter hoog. Hij rolt op 24 inch wielen, die maar liefst 26 inch (!) groot lijken doordat de buitenste rand ervan een deel van de band afdekt. De onderzijde van de QX80 Monograph is volledig glad, waardoor de kolos iets beter door de lucht zou glijden.
![i3](https://img.autovisie.nl/images/BUB_yOmXMDxTPpyPKvgHjEIo1Rc=/750x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi3.jpg)
![i4](https://img.autovisie.nl/images/M7-72m2IqTAfS0gLfbirDRjLJoM=/750x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi4.jpg)
![i6](https://img.autovisie.nl/images/2uloWW8jrq4kihuTTkw2ggQ-Oj4=/750x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi6.jpg)
![i7](https://img.autovisie.nl/images/TH6QNpEHKAWibw7KUJ2LlFSRfMk=/750x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi7.jpg)
![i1](https://img.autovisie.nl/images/I1t6WPtJTuX0Ult-zoH_eKSnUX4=/750x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi1.jpg)
![i3](https://img.autovisie.nl/images/BUB_yOmXMDxTPpyPKvgHjEIo1Rc=/750x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi3.jpg)
![i4](https://img.autovisie.nl/images/M7-72m2IqTAfS0gLfbirDRjLJoM=/750x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi4.jpg)
![i6](https://img.autovisie.nl/images/2uloWW8jrq4kihuTTkw2ggQ-Oj4=/750x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi6.jpg)
![i7](https://img.autovisie.nl/images/TH6QNpEHKAWibw7KUJ2LlFSRfMk=/750x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi7.jpg)
![i1](https://img.autovisie.nl/images/I1t6WPtJTuX0Ult-zoH_eKSnUX4=/750x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Fi1.jpg)
Infiniti QX56 (2004 – 2010)
![infiniti_qx56_23](https://img.autovisie.nl/images/6YILz84RJqcqdzmqhvucg7V0-K8=/600x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Finfiniti_qx56_23.jpeg)
Infiniti QX56/QX80 (2010 – heden)
![infiniti_qx80_5-6_20](https://img.autovisie.nl/images/KzG-GZWD5bfsD0ftnchjHm0-Trk=/600x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F04%2Finfiniti_qx80_5.6_20.jpeg)
Lees ook:
Ook interessant
-
“Duurzame brandstofauto en EV gaan in toekomst de weg delen”
-
Nieuwe McLaren P1 van LEGO Technic bestaat uit 3.893 stenen
-
Turbo’s doen wonderen: krankzinnige nieuwe Corvette ZR1 in cijfers
-
Blunder: Bugatti Chiron-eigenaar rijdt weg met tankspuit in de auto
-
De opmerkelijke reden voor vroege facelift van Renault Austral
-
Waterstof passé? Nee hoor, Kawasaki presenteert waterstofmotor
-
Kia K4: Ceed-opvolger is stijlvolle Volkswagen Golf-concurrent
-
Tesla maakt wéér minder winst! En dit is waarom
-
Duik in de prijslijst: de Renault Rafale
-
Premie autoverzekering fors duurder: stijging per stad en provincie
-
Zo gaat de opvolger van GTO, F40, F50, Enzo en LaFerrari heten
-
Nissan wil nieuw leven blazen in de Silvia! Goed nieuws, toch?