Mercedes-Benz C-Klasse Cabriolet vanaf 49.495 euro
Mercedes-Benz heeft de orderboeken geopend voor de C-Klasse Cabriolet. De vierzits cabriolet is er vanaf 49.495 euro. Daarmee is hij een flink stuk duurder dan de C-Klasse Coupé.
Negenduizend euro
De C-Klasse Coupé is er namelijk vanaf 40.495 euro. Voor de open variant wil Mercedes-Benz dus maar liefst negenduizend euro meer hebben. Daar krijg je in de C-Klasse Cabriolet naast de stoffen kap ook LED-koplampen voor terug. Verder krijgt hij net als de Coupé standaard het Agility Control onderstel, de speciale grille en een botspreventiesysteem. Optioneel kun je kiezen voor het Airscarf-systeem, dat warme lucht in je nek blaast. Ook is er een akoestische kap leverbaar in vier verschillende kleuren, net als zonnereflecterend leder.
BEKIJK OOK: VIDEO – REVIEW MERCEDES C400 CABRIOLET
Alle prijzen
Over de gehele linie is de C-Klasse Cabriolet zo’n negenduizend euro duurder dan de Coupé. Dit zijn alle prijzen:
Benzine
- C 180 (1,6 liter 4 cil., 156 pk/250 Nm) – € 49.495,-
- C 200 (2,0 liter 4 cil., 184 pk/300 Nm) – € 52.995,-
- C 250 (2,0 liter 4 cil., 211 pk/350 Nm) – € 58.195,-
- C 400 4 Matic (3,0 liter 6 cil., 333 pk/480 Nm) – € 77.995,-
- AMG C 43 4 Matic (3,0 liter 6 cil., 367 pk/520 Nm) – € 90.695,-
- AMG C 63 (4,0 liter 8 cil., 476 pk/650 Nm) – € 120.495,-
- AMG C 63 S (4,0 liter 8 cil., 510 pk/700 Nm) – € 128.995,-
Diesel
- C 220 d (2,1 liter 4 cil., 170 pk/400 Nm) – € 55.395,-
Lees ook:
Ook interessant
-
Rapport: dit is de échte reden dat het zo slecht gaat bij Nissan
-
Leasecontracten lopen af: elektrische Volkswagen wordt goedkoper in 2025
-
‘1.000 kilometer met Honda-accu’: waarom die claim weinig zegt
-
Nieuwe Formule 1-serie over Ayrton Senna moet je gezien hebben
-
Exclusief: op pad met Tsjechische hypercar van €1,4 miljoen
-
Elektrische Vinfast VF6 is best concurrerend geprijsd
-
Amnesty: ‘Elektrische auto’s zijn slecht voor de mensenrechten’
-
Eerste Nederlandse snelweg met e-tol: zo werkt het
-
Als jij dít doet in de auto, ben je vanaf nu niet meer verzekerd
-
Westerse automerken in luxesegment krijgen rake klappen in China
-
Recaro is gered, maar het is vanaf nu geen Duits bedrijf meer
-
Dit zijn de best en slechtst scorende auto’s bij crashtest 2024