Audi TT S line competition, voor wie de S en RS too much zijn
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F09%2FA169906_medium.jpg)
Wie zijn TT graag wat sportiever heeft, maar niet aan de duurdere S of hardcore TT RS wil, is er nu de Audi TT S line competition.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F09%2FA169903_medium.jpg)
Audi TT
Eigenlijk bevat de Audi TT S line competition vooral de nodige optische opsmuk. De singleframe-grille, spiegelkappen en diffuser zijn uitgevoerd in hoogglans-zwart, evenals de permanent opstaande achterspoiler. Zwart chroom treft je aan als kleur op de uitlaatpijpjes.
De auto wordt in beperkte oplage gebouwd en staat op 19-inch wielen, die roodkleurige remklauwen verbergen. Als lakkleur is wit, grijs, rood en blauw mogelijk – het klapdak van de TT Roadster is altijd zwart bij de S line competition.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F09%2FA169902_medium.jpg)
Interieur
In het interieur vind je S-sportstoelen, een sportstuur en de Audi virtual cockpit. De bekleding is zowel van leer als alcantara. Het met schuim opgevulde dashboard komt uit de TTS.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F09%2FA169907_medium.jpg)
S line competition
De Audi TT S line competition bevat de 230 pk-sterke 2,0 liter TFSI-motor en kan besteld worden als voorwielaandrijver met handgeschakelde zesbak of automatische S tronic – of als vierwielaandrijver met S tronic.
Een coupé kost minimaal 41.940 euro, de roadster begint bij 44.340 euro. Dat is flink minder dan de TTS Coupé en Roadster (65.150 euro en 68.950 euro) of de TT RS (87.900 en 90.900 euro), al zijn de prestaties natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar.
Lees ook:
Ook interessant
-
Jouw broek is de reden dat de Range Rover Electric geen frunk heeft
-
Hier is het bewijs: Tesla wordt geleid door een 54-jarig kind
-
Stekker eruit! Stellantis ziet niks meer in deze technologie
-
Duik in de prijslijst: dit kost de Ferrari Amalfi in Nederland
-
DS No 8 als nieuw vlaggenschip: maakt hij verwachtingen waar?
-
Met Mercedes CLA Shooting Brake rijd je zonder te laden naar Stuttgart
-
De Ioniq 6 N zal moeilijk te verkopen zijn en dat vindt Hyundai prima
-
Zoveel geld verliest Volvo nú al op de ES90 en EX90
-
Nieuwe Kia EV5 krijgt te maken met moordende concurrentie
-
Deze Volkswagen Kever was ooit duurder dan een Lamborghini
-
Dit bedrijf laat je met vier spelers tegelijk gamen in de auto
-
Waarom jouw nieuwe Tesla zichzelf ‘MechaHitler’ zou kunnen noemen