PREMIUM | Het beste van Autovisie voor jou
Bas heeft twee 4×4’s: een Panda en een Dodge Ram
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F10%2FAL200446-min.jpg)
Ik werkte in mijn jeugd in Noordwijk aan Zee bij hotels en strandtenten. Een collega had een Kever, waar hij vanaf wilde. Ik had nog geen rijbewijs, maar wilde de auto wel hebben, dus we spraken een prijs af en hij zette die VW bij mijn ouderlijk huis voor de deur. En toen kwam mijn vader thuis: “Wat is dit nou weer? Hoe komt dat ding hier en van wie is-ie?” Ik heb hem verteld dat het mijn auto was, dat ik hem ging opknappen en dat de Kever dan weer wegging.
Je hebt een abonnement nodig om dit artikel te lezen. Al abonnee? Log in.
Vanaf € 7,58 € 4,99/maand
Abonneer nuBetaal eenvoudig viaLees ook:
Ook interessant
-
‘Als EV-rijder ben je speelbal van laadpaalaanbieders en overheid’
-
Eindelijk! Op deze auto zitten racefans al jaren te wachten
-
‘Dit had ’s werelds derde autoconcern moeten worden’
-
‘Dit zijn de beschermengelen van de auto-industrie’
-
Knight Rider: Diogo kocht op zijn 18e een eigen KITT-car
-
Racelicentie in 3 dagen: dit kost de intensieve racecursus
-
Renault 5 vs. Peugeot e-208: welke EV moet je kiezen?
-
Mercedes G 580 EQ vs. MHero 1: welke EV is de beste 4×4?
-
De Nissan Ariya Nismo rijdt geweldig, maar heeft één groot nadeel
-
Efficiëntie van elektromotor is al 97 procent, maar Audi wil meer
-
De nieuwe Subaru Forester is veel te koppig voor succes
-
Racecursus voor een racelicentie: “Ik vloog eraf op het Scheivlak”