PREMIUM | Het beste van Autovisie voor jou
Bas heeft twee 4×4’s: een Panda en een Dodge Ram
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F10%2FAL200446-min.jpg)
Ik werkte in mijn jeugd in Noordwijk aan Zee bij hotels en strandtenten. Een collega had een Kever, waar hij vanaf wilde. Ik had nog geen rijbewijs, maar wilde de auto wel hebben, dus we spraken een prijs af en hij zette die VW bij mijn ouderlijk huis voor de deur. En toen kwam mijn vader thuis: “Wat is dit nou weer? Hoe komt dat ding hier en van wie is-ie?” Ik heb hem verteld dat het mijn auto was, dat ik hem ging opknappen en dat de Kever dan weer wegging.
Je hebt een abonnement nodig om dit artikel te lezen. Al abonnee? Log in.
Vanaf € 7,58 € 4,99/maand
Abonneer nuBetaal eenvoudig viaLees ook:
Ook interessant
-
Lezerspost: ‘ik lees vanwege autoliefde, niet voor politieke mening’
-
‘Wil je een Porsche kopen? Ga eens proefrijden in een Polestar’
-
Onzekerheid hindert particuliere EV-occasionmarkt
-
Waarom de Renault Espace ook zomaar een Talbot kon zijn
-
Rijtest Volkswagen ID.3 GTX Performance: sportief, op papier…
-
BYD Seal U DM-i vs. MG HS PHEV: welke plug-in hybride is beter?
-
Waarom privé-rijders elektrische auto niet meer zien zitten
-
BMW i4 vs. Polestar 4: deze premium EV is het best
-
Occasionmarkt niet Tesla-moe: aantal verkopen stijgt ruim 75%
-
Citroën Axel: Roemeense eend in de bijt
-
De BYD Atto 2 is de droom van elke rationalist
-
Directeur TT Circuit Assen: ‘Op sociale impact scoren we beter dan PSV’