VIDEO ‘Gewoon in de garage gaan zitten en genieten’
De 55-jarige Richard Wever uit Heemskerk is een perfectionist. En na een wat moeizame start is dat aan zijn Pontiac Firebird Convertible uit 1967 ook goed te zien. Het liefst pakt hij een kruk in de garage om naast de auto te gaan zitten en te genieten van deze vuurrode Firebird.
Wat staat er in uw garage?
Heeft u een bijzondere (toekomstige) klassieker in uw garage staan? En wilt u de passie voor deze auto met andere liefhebbers delen, stuur dan een e-mail naar redactie@autovisie.nl om u aan te melden.
Lees ook:
Ook interessant
-
De elektrische Volvo EX60 begint zowaar weer op een echte Volvo te lijken
-
Zo had de Alpine A390 van begin af aan moeten zijn… op één ding na
-
Aan deze Opel hangt een Ferrari-prijskaartje (en dat heeft een goede reden)
-
Leapmotor B05 springt (een heel klein beetje) in het gat van de BMW 1-serie
-
Nieuwe Chinese EV kost iets meer dan 10.000 euro in Nederland en verplettert concurrentie
-
America first! Waarom de nieuwe Audi Q7 pas veel later naar Nederland komt
-
Bij Jacko (54) blijft geen Fiat origineel! Hij maakt er steevast een Abarth van
-
Waarom Elvis Presley zijn BMW 507 rood liet spuiten | Sjoerds Weetjes 507
-
Audi RS 5 (2026): “Helemaal overtuigd zijn we nog niet”
-
Waarom Porsche rijden nog steeds meerwaarde heeft in de wereld van elektrische SUV’s
-
Kan de Polestar 5 zich meten met BMW, Audi en Porsche?
-
Mazda MX-5 RF vs. Toyota GT86: Betaalbare en betrouwbare “coupés” voor liefhebbers