Sjors Fröhlich en Paul Rabbering vanavond in RTL Autovisie
Vanavond is het weer tijd voor een gloednieuwe aflevering van RTL Autovisie! Presentatoren Rob Kamphues en Werner Budding hebben BNR Nieuwsradio-hoofdredacteur Sjors Fröhlich en 3FM-dj Paul Rabbering te gast en Maarten van Rossem wordt het circuit op gestuurd in een Subaru WRX STI. Werner trekt naar New York om daar in een Jaguar F-Type te ervaren hoe gefortuneerde petrolheads zich na een drukke week op Wall Street ontspannen. Kijken dus, vrijdagavond om 22.00 uur bij RTL 7.
https://www.facebook.com/rtlautovisie/videos/949883855099989
Lees ook:
Ook interessant
-
Leapmotor B05 springt (een heel klein beetje) in het gat van de BMW 1-serie
-
Nieuwe Chinese EV kost iets meer dan 10.000 euro in Nederland en verplettert concurrentie
-
America first! Waarom de nieuwe Audi Q7 pas veel later naar Nederland komt
-
Bij Jacko (54) blijft geen Fiat origineel! Hij maakt er steevast een Abarth van
-
Waarom Elvis Presley zijn BMW 507 rood liet spuiten | Sjoerds Weetjes 507
-
Audi RS5 (2026): “Helemaal overtuigd zijn we nog niet”
-
Waarom Porsche rijden nog steeds meerwaarde heeft in de wereld van elektrische SUV’s
-
Kan de Polestar 5 zich meten met BMW, Audi en Porsche?
-
Mazda MX-5 RF vs. Toyota GT86: Betaalbare en betrouwbare “coupés” voor liefhebbers
-
Waarom Audi’s Cabrio’s een aluminium raamlijst hebben | Sjoerds Weetjes 506
-
Voor 65.000 euro levert Lexus ES de ruimte van een BMW 7-serie
-
Designblunder of auto uit de toekomst? 1.050 pk-Ferrari Luce doet alles anders