Sneak preview Autovisie Magazine editie 4
![Cover Autovisie Magazine editie 4-2015](https://img.autovisie.nl/images/DMdlrnNE-6DAduOxNCuf_9B9MAU=/375x211/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F02%2FCover-AutovisieMagazine-editie4-2015-V4.png)
U kijkt er ongetwijfeld weer reikhalzend naar uit, een vers nummer van Autovisie Magazine. Morgenavond kunt u bij thuiskomst ontspannen neerploffen in de fauteuil en genieten van editie 4. Nu alvast een kleine greep uit de inhoud van Autovisie Magazine die morgen in de winkelschappen en op de deurmat bij de abonnees ligt.
DE RIT: Steven van Eijck
Oud-staatssecretaris van Financieën Steven van Eijck heeft een van de best gevulde contactlijsten van ons land. Van premier Rutte tot topondernemers; ze staan allemaal in zijn iPhone. De kersverse voorzitter van de RAI Vereniging is bereid ze allemaal in te zetten om de positie van de automotive branche te verbeteren. Autovisie-verslaggever Olof van Joolen interviewde hem voor De Rit.
“Leaserijders toeren massaal in plug-in hybrides die nooit een stekker zien.”
![](https://img.autovisie.nl/images/tvo_j8XwFODLeDIy8dC8g_-a_ks=/600x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F02%2FAV4-DeRit-StevenVanEijck-opening-e1423658642393.jpg)
REPORTAGE: Panamera Turbo S vs M6 Gran Coupé
Autovisie-testredacteur Peter Hilhorst ging door de geluidsbarrière zónder vliegbrevet. Het kan met de Porsche Panamera Turbo S en de BMW M6 Gran Coupé. Samen met Jaco Bijlsma ging hij op avontuur in het Sauerland met twee vierzits business jets.
“Porsche demonstreert fantastisch hoe een business jet hoort te vliegen”
![Reportage: Porsche Panamera Turbo S vs. BMW M6 Gran Coupé](https://img.autovisie.nl/images/ut6CRTGYxWt_KwqCEZJuiXJGZCU=/600x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F02%2FAV4-PanameraM6-opening-e1423658602401.jpg)
VINTAGE: klassiekers zijn big business
Terwijl de klassiekermarkt lijkt te worden geregeerd door pure gekte gaat het beurs- en veilingseizoen van start. Zullen er weer records worden geboekt? En blijft een leuke oldtimer wel binnen bereik van de modale liefhebber? Olof van Joolen duikt in de wereld van handelaren en verzamelaars.
“Sommige Ferrari’s en Astons doen 30 procent waardestijging of meer per jaar”
![Reportage: Klassiekers big business](https://img.autovisie.nl/images/5p33p_T0dcwGP43PcwQ6YHVzDow=/600x0/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F02%2FAV-VintageRepo-Techno-Classica-opening1-e1423658823150.jpg)
Lees ook:
Ook interessant
-
“Duurzame brandstofauto en EV gaan in toekomst de weg delen”
-
Nieuwe McLaren P1 van LEGO Technic bestaat uit 3.893 stenen
-
Turbo’s doen wonderen: krankzinnige nieuwe Corvette ZR1 in cijfers
-
Blunder: Bugatti Chiron-eigenaar rijdt weg met tankspuit in de auto
-
De opmerkelijke reden voor vroege facelift van Renault Austral
-
Waterstof passé? Nee hoor, Kawasaki presenteert waterstofmotor
-
Kia K4: Ceed-opvolger is stijlvolle Volkswagen Golf-concurrent
-
Tesla maakt wéér minder winst! En dit is waarom
-
Duik in de prijslijst: de Renault Rafale
-
Premie autoverzekering fors duurder: stijging per stad en provincie
-
Zo gaat de opvolger van GTO, F40, F50, Enzo en LaFerrari heten
-
Nissan wil nieuw leven blazen in de Silvia! Goed nieuws, toch?