Skoda Kodiaq GT blijft ver weg in China
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fskoda-kodiaq-gt-3.jpg)
De term coupé-SUV is wel aan inflatie onderhevig zeg. Want wat is dit nu weer? Het ding gaat door het leven als Skoda Kodiaq GT en is (gelukkig?) alleen voor de Chinese markt bestemd.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fskoda-kodiaq-gt-3.jpg)
Het segment van de coupé-SUV’s is een vreemde, want waarom zou je gebruiksgemak en ruimte inleveren voor een design dat vaak niet zo heel lekker uit de verf komt? Maar toch, de SUV’s met een iets schuiner aflopende daklijn zijn populair genoeg dat nu ook Skoda met een eigen variant komt.
Iets korter
Over de Kodiaq GT is dan ook bar weinig bekend. Zijn wielbasis is even groot als die van een reguliere Kodiaq (2,791 meter), maar zijn carrosserie is ongeveer 6 centimeter korter (4,65 meter) en zijn dak is ook iets lager.
Klik hier wanneer de video niet wordt getoond
Lees ook:
Ook interessant
-
Wordt de ET5 Touring de doorbraak van Nio in Nederland?
-
MG 4 Electric met 520 kilometer range is opeens 3500 euro goedkoper
-
Ni hao, er komen nog eens 3 Chinese automerken naar Europa
-
Dit kost de nieuwe Toyota C-HR in Nederland
-
Aan de filezwaarte kun je zien dat we niets hebben geleerd van corona
-
Hoe duur kan je de goedkoopste auto van Nederland maken?
-
En dat is alweer Porsche Cayenne nummer tien…
-
Jongeren en randstedelingen de pineut door extreme stijging autoverzekering
-
Elektrische Audi R8 is Tesla Roadster-killer met mogelijk 1700 pk
-
Koopwijzer: Mercedes-Benz CLS (C 257) – problemen, uitvoeringen en prijzen
-
Nederlands elektrische auto-alternatief te koop voor habbekrats
-
Dit is het daadwerkelijke verbruik van de Honda ZR-V