Review: Citroën C5 Aircross (2018)
Er zijn zoveel SUV’s tegenwoordig dat het moeilijk is voor autofabrikanten om zich te onderscheiden. Citroën probeert dat met de 31.390 euro kostende C5 Aircross, die het aloude Citroën-comfort moet terughalen met zogenoemde Progressive Hydraulic Cushions. Autovisie-hoofdredacteur Jaco Bijlsma kijkt of dat gelukt is.
Lees ook:
Ook interessant
-
Bij dit type tankstation is benzine gemiddeld 10 procent goedkoper
-
Oeps, beelden gelekt! Is dit de nieuwe Kia EV5 GT?
-
Dit kost de Skoda Superb in Nederland, die ineens grotere actieradius heeft
-
In deze spotgoedkope ‘Mercedes G-klasse’ kun je met tien vrienden op pad
-
Nieuwe Citroën ë-C3 AirCross: budget-EV met plek voor zeven
-
Lewis Hamilton maakt zich door deze video ineens erg geliefd
-
De Toyota GR Yaris kost bijna een ton! En bedankt, Belastingdienst
-
De vernieuwde Nissan Qashqai twijfelt aan zijn identiteit
-
ANWB: ‘Steeds minder Nederlanders overwegen elektrische auto’
-
Oef! Wereldwijde Polestar-verkopen kelderen met 40 procent
-
Waarom we straks misschien weer 130 km/h mogen op de snelweg
-
Wees er snel bij! Subsidie tweedehands elektrische auto’s verdwijnt