RemetzCar laat schetsen Tesla Model S Shooting Brake zien
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmodel-s-shooting-brake-1.jpg)
Het Nederlandse RemetzCar – dat onder meer de Audi A8-limousine van koning Willem-Alexander maakte – werkt aan een Tesla Model S Shooting Brake. Ze leveren al een begrafeniswagen op basis van de elektrische sedan.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmodel-s-shooting-brake-3.jpg)
RemetzCar is van plan om niet meer dan twintig exemplaren van de Model S Shooting Brake te bouwen. Het ontwerp komt van de Nederlandse designer Niels van Roij. Klanten kunnen de auto verregaand laten aanpassen aan hun wensen.
Maart volgend jaar
Ze moeten wel zelf een Model S aanleveren als basis. Wat de ombouw tot Shooting Brake gaat kosten, is nog niet bekend. De ‘stationvariant’ van de Model S wordt begin maart volgend jaar gepresenteerd.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmodel-s-shooting-brake-2.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmodel-s-shooting-brake-1.jpg)
Lees ook:
Reageer op artikel:
RemetzCar laat schetsen Tesla Model S Shooting Brake zien
Ook interessant
-
Elon Musk zegt dat Tesla Cybertuck volgend jaar dan echt komt
-
Dit zijn de 10 waardevolste automerken ter wereld
-
Tesla-baas Elon Musk komt met draadloos internet voor jouw camper
-
Waarom jij de Tesla Cybertruck niet meer mag bestellen van Elon Musk
-
Elon Musk verrast Volkswagen: ‘Tesla is sterker dan we dachten’
-
Tesla-baas Elon Musk kan rekenen op bonus van 23 miljard dollar
-
Tesla-baas Elon Musk wil twitter kopen voor 42 miljard dollar
-
Is de Mercedes-Benz EQE een betere elektrotaxi dan Tesla?
-
Video: Tesla geeft uniek inkijkje in de Berlijnse Gigafactory
-
Elon Musk breekt met Tesla opnieuw een verkooprecord
-
Elon Musk komt met derde ‘Master Plan’ om met Tesla de wereld te redden
-
Tesla krijgt eindelijk goedkeuring voor Duitse Gigafactory, maar er zit een addertje onder het gras