Operatie Ferrari 250 GT Pinin Farina 2: de start
In 1960 verliet de allerlaatste Ferrari 250 GT Coupé Pinin Farina de fabriekspoort en zette de sportcoupé koers naar zijn Italiaanse koper. Via enkele Amerikaanse eigenaren is de auto inmiddels in Nederlandse hand. Zo mooi als hij destijds was, is hij niet meer. Maar daar komt verandering in. In twee jaar wordt de fraaie klassieke Ferrari in nieuwstaat gebracht en heel dat project van Ferrari Classiche gaat Autovisie volgen. Deel 2, de start.
Operatie Ferrari 250 GT Coupé Pinin Farina is een exclusieve serie van Autovisie, zowel in het magazine als op Autovisie.nl.
Aflevering 1 gemist? Klik hier voor het verhaal achter de auto.
Lees ook:
Ook interessant
-
Duik in de prijslijst: de nieuwe Citroën ë-C3 maakt het de Dacia Spring lastig
-
De elektrische Mercedes-Benz G-klasse heeft één groot probleem
-
Deze sportieve occasion koop je voor minder dan 5.000 euro
-
De elektrische Macan voel (soms) tóch als een echte Porsche
-
MG gaat strijd aan met goedkoopste auto’s: dit kost de MG3 in Nederland
-
Deze gezinsauto van Opel komt elektrisch 700 kilometer ver
-
Tesla ontslaat 14.000 mensen, maar wil Elon Musk miljarden uitkeren
-
Hongqi komt met betaalbare Bentley-kloon (naar Nederland?)
-
Is deze Kia K4 de voorbode van de nieuwe Ceed?
-
Nieuwe Porsche Cayenne GTS: niet de sterkste, wel de duurste
-
Nieuwe versie van Audi A3 gaat strijd aan met de crossover
-
Nieuwe Tesla-versie Full Self-Driving toont zeer gevaarlijk rijgedrag