Zie hier de eerste stekker-Brabus
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-013.jpg)
Zelfs tuningbedrijf Brabus kan niet meer om de hybridetrend heen. Door de komst van de S 500 Plug-in Hybrid is de van oudsher Mercedes-Benz AMG-pimper in staat om de eerste plug-in te presenteren: de PowerXtra B50 Hybrid.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-003.jpg)
Heel schokkend is de S 500 Plug-in Hybrid overigens niet, want afgezien van het typische (en optionele) Brabus-maatpak vallen de onderhuidse wijzigingen mee. Brabus heeft alleen het vermogen van de standaard 333 pk sterke V6 benzinemotor opgepept met 52 pk en 70 Nm trekkracht. Het vermogen komt daardoor uit op 385 pk en 550 Nm. Het systeemvermogen wordt uiteraard ook hoger, want in combinatie met de elektromotor komt de output uit op 500 pk en 890 Nm. De plug-in-Brabus moet daarmee in 4,9 tellen naar 100 km/h kunnen sprinten en door naar een begrensde topsnelheid van 250 km/h.
“De wereld wordt vreemder en vreemder: een Brabus met 14 procent bijtelling…”
Of de CO2-emissie is gewijzigd, kan Brabus niet melden. Mocht dat niet zo zijn, dan kan deze Brabus PowerXtra B50 Hybrid in Nederland gereden worden met 14 procent bijtelling. Met dat verhaal troef je andere Brabus-rijders vast en zeker af in het clubcafé, ahum.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-004.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-005.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-012.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-001.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-011.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-002.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-010.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-006.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-009.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-007.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-013.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-008.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-004.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-005.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-012.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-001.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-011.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-002.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-010.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-006.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-009.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-007.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-013.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F05%2FBrabus-PowerXtra-B50-Hybrid-008.jpg)
Lees ook:
Ook interessant
-
Wordt de ET5 Touring de doorbraak van Nio in Nederland?
-
MG 4 Electric met 520 kilometer range is opeens 3500 euro goedkoper
-
Ni hao, er komen nog eens 3 Chinese automerken naar Europa
-
Dit kost de nieuwe Toyota C-HR in Nederland
-
Aan de filezwaarte kun je zien dat we niets hebben geleerd van corona
-
Hoe duur kan je de goedkoopste auto van Nederland maken?
-
En dat is alweer Porsche Cayenne nummer tien…
-
Jongeren en randstedelingen de pineut door extreme stijging autoverzekering
-
Elektrische Audi R8 is Tesla Roadster-killer met mogelijk 1700 pk
-
Koopwijzer: Mercedes-Benz CLS (C 257) – problemen, uitvoeringen en prijzen
-
Nederlands elektrische auto-alternatief te koop voor habbekrats
-
Dit is het daadwerkelijke verbruik van de Honda ZR-V