Sneak preview Autovisie nummer 22
In de nieuwste editie van het magazine van Autovisie – nummer 22/2016, verkrijgbaar vanaf donderdag 20 oktober – lees je onder meer over supersedans, betaalbare hybrides, een gepassioneerde ontwerper en een brute Britse klassieker.
Reportage: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
De Cadillac CTS-V heeft met afstand de grootste krachtcentrale van alle supersedans ter wereld. Kan de tegen zijn pensioen aan hangende BMW M5 op de valreep laten zien dat brute kracht lang niet altijd de oplossing is?
Dubbeltest: Toyota Prius vs. Hyundai Ioniq Hybrid
De Toyota Prius regeert als een vorst over het hybriderijk, maar zijn positie wankelt door de Hyundai Ioniq Hybrid, die veel goedkoper is en op papier vergelijkbare prestaties levert. Stoot de Koreaan de Japanner van de troon?
De Rit: Daimler-designer Bertrand Janssen
Vrachtwagens ontwerpen lijkt niet zo sexy als exotische sportwagens tekenen. Daimler-designer Bertrand Janssen krijgt er echter geen genoeg van, de emotie van truckers motiveert hem net zo sterk als science fiction-distributie met drones.
Reportage: Jensen SP, de snelste ooit
Extreem krachtig, extreem geprijsd en verboden in het land waar hij met name voor bedoeld was. De Jensen SP was het vlaggenschip én ‘The last hurrah’ van de Britse sportwagenfabrikant, die 40 jaar geleden failliet ging.
LEES AUTOVISIE MAGAZINE DIGITAAL
De nieuwste editie van Autovisie Magazine, nummer 22, is vanaf donderdagochtend 20 oktober ook te downloaden via de Autovisie magazine app (gratis voor abonnees) of via de Android app (ook gratis voor abonnees).
Lees ook:
Ook interessant
-
‘1.000 kilometer met Honda-accu’: waarom die claim weinig zegt
-
Nieuwe Formule 1-serie over Ayrton Senna moet je gezien hebben
-
Exclusief: op pad met Tsjechische hypercar van €1,4 miljoen
-
Elektrische Vinfast VF6 is best concurrerend geprijsd
-
Amnesty: ‘Elektrische auto’s zijn slecht voor de mensenrechten’
-
Eerste Nederlandse snelweg met e-tol: zo werkt het
-
Als jij dít doet in de auto, ben je vanaf nu niet meer verzekerd
-
Westerse automerken in luxesegment krijgen rake klappen in China
-
Recaro is gered, maar het is vanaf nu geen Duits bedrijf meer
-
Dit zijn de best en slechtst scorende auto’s bij crashtest 2024
-
Deze update maakt de originele Mazda MX-5 drie seconden sneller!
-
Waarom Half-Life 2-fans zullen smullen van de nieuwe DS N°8