Vernieuwde BMW i3 twee mille duurder
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-118.jpg)
Vers van de beursvloer en nu al geprijsd. De vernieuwde BMW i3 is er vanaf 39.549 euro. Wie graag de ‘sportieve’ i3s op de oprijlaan wil, moet minimaal 43.149 euro meebrengen.
De BMW i3 is er mét en zónder range extender. Die laatste is er voor 39.549 euro, die eerste voor 44.494 euro. De werkelijke actieradius van de i3 is ongeveer iets meer dan 200 kilometer. Een range extender in de vorm van een 38 pk sterk tweecilindertje brengt die afstand op zo’n 330 kilometer. De ‘oude’ i3 kostte overigens 37.533 euro zonder en 42.458 euro met range extender.
Sportonderstel
Een toevoeging aan het i3-gamma is de i3s. Hij oogt sportiever, heeft een krachtigere aandrijflijn (184 pk in plaats van 170 pk) en staat op een sportonderstel (hij ligt 1 centimeter lager bij het asfalt dan de gewone i3). De BMW i3s kost zonder range extender 43.149 euro en met range extender 48.114 euro.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-88.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-127.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-47.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-43.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-32.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-99.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-88.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-127.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-47.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-43.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-32.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBMW-i3-2018-99.jpg)
Lees ook:
Ook interessant
-
De Alpine A390-crossover rijdt écht net als een A110-sportwagen
-
Dit eist Peugeot van Europa voor een succesvolle EV-transitie
-
Peugeot opent aanval op Renault 5 en Alpine: ‘Minstens zo goed’
-
Lynk & Co 08 brengt als PHEV vooral slechtste van twee werelden
-
Zwarte zaterdagen: deze datums en Europese wegen moet je mijden in de zomer
-
Negatieve stroomprijs: dit kun je verdienen met opladen elektrische auto
-
Nederlanders laten de auto vaker staan voor een vliegvakantie
-
Gaat het vervelende start-stopsysteem verdwijnen uit auto’s?
-
Duik in de prijslijst: dit kost de vernieuwde Renault Austral
-
Opladen elektrische auto met kabel over stoep vaak verboden: check jouw gemeente
-
Dit kost de nieuwe Toyota Urban Cruiser in Nederland
-
Goedkoop rijden met camper voorzien van Japanse techniek