Aston Martin maakt pret op Le Mans
Aston Martin reed een degelijke race tijdens de afgelopen 24 Uur van Le Mans, maar kon niet op tegen de oppermachtige Fords en Ferrari’s. Het Britse merk beleefde wel op een andere manier plezier.
De fabrieksauto’s eindigden als vijfde en zesde in de GTE Pro-klasse – heel netjes gezien de opmerkelijk snelle Ford GT’s en Ferrari 488’s, die de eerste vier plekken bezetten. De coureurs van Aston Martin konden hun lol echter al op in de aanloop naar de race op zogeheten Razor Crazy Carts. Reden genoeg om even mee te kijken.
Lees ook:
- Aston Martin DB12 S met 700 pk klinkt sneller, maar zijn magie is subtiel
- Is deze nieuwe Aston Martin nu de beste GT die je voor 336.388,68 euro kunt kopen?
- Het leek beter te gaan met deze autofabrikant, nu ontslaat het merk toch 20 procent van zijn personeel
- Deze Britse occasion is zeer exclusief en heeft een V8 die aangepakt is door een Corvette-tuner