PREMIUM | Het beste van Autovisie voor jou
Lynk & Co: ‘onze marktlancering was vrij briljant’
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F03%2FMK27617.jpg)
Na een flitsende start is Lynk & Co in rustiger vaarwater terechtgekomen. Europees directeur Nicolas López Appelgren (55) noemt het de stilte voor de storm, want voor dit jaar liggen de verkoopdoelen hoog. En daarin speelt het abonnementsmodel van Lynk & Co een steeds minder belangrijke rol.
Je hebt een abonnement nodig om dit artikel te lezen. Al abonnee? Log in.
Vanaf € 7,58 € 4,99/maand
Abonneer nuBetaal eenvoudig viaLees ook:
Ook interessant
-
BMW i4 vs. Polestar 4: deze premium EV is het best
-
Occasionmarkt niet Tesla-moe: aantal verkopen stijgt ruim 75%
-
Citroën Axel: Roemeense eend in de bijt
-
De BYD Atto 2 is de droom van elke rationalist
-
Directeur TT Circuit Assen: ‘Op sociale impact scoren we beter dan PSV’
-
Duurtest Fiat 600 Hybrid: deze opties zijn er
-
Trump schiet zichzelf in de voet en maakt Amerikaanse autokoper armer
-
Koopwijzer: Renault Twizy – prijzen, problemen en uitvoeringen
-
Kia EV3 vs. Skoda Elroq: de beste elektrische SUV
-
Test Citroën C3 Aircross: meer heeft een mens niet nodig
-
Test Skoda Octavia Combi: klassiek modern
-
Test Mazda 3: met pk’s verkoop je auto’s, met koppel win je races