Skoda Kodiaq GT blijft ver weg in China
De term coupé-SUV is wel aan inflatie onderhevig zeg. Want wat is dit nu weer? Het ding gaat door het leven als Skoda Kodiaq GT en is (gelukkig?) alleen voor de Chinese markt bestemd.
Het segment van de coupé-SUV’s is een vreemde, want waarom zou je gebruiksgemak en ruimte inleveren voor een design dat vaak niet zo heel lekker uit de verf komt? Maar toch, de SUV’s met een iets schuiner aflopende daklijn zijn populair genoeg dat nu ook Skoda met een eigen variant komt.
Iets korter
Over de Kodiaq GT is dan ook bar weinig bekend. Zijn wielbasis is even groot als die van een reguliere Kodiaq (2,791 meter), maar zijn carrosserie is ongeveer 6 centimeter korter (4,65 meter) en zijn dak is ook iets lager.
Lees ook:
Ook interessant
-
Snel maatregelen nodig om stroomuitval door EV’s te voorkomen
-
Spotgoedkope MG3 is mega ruim en heeft bijna 200 pk
-
Dit kost de Tesla Model 3 Performance in Nederland
-
Deze twee elektrische auto’s van Hongqi komen dit jaar naar Nederland
-
Duik in de prijslijst: de nieuwe Citroën ë-C3 maakt het de Dacia Spring lastig
-
De elektrische Mercedes-Benz G-klasse heeft één groot probleem
-
MG gaat strijd aan met goedkoopste auto’s: dit kost de MG3 in Nederland
-
Deze gezinsauto van Opel komt elektrisch 700 kilometer ver
-
Tesla ontslaat 14.000 mensen, maar wil Elon Musk miljarden uitkeren
-
Hongqi komt met betaalbare Bentley-kloon (naar Nederland?)
-
Is deze Kia K4 de voorbode van de nieuwe Ceed?
-
Nieuwe Porsche Cayenne GTS: niet de sterkste, wel de duurste