Porsche 911 Carrera T: Omdat er nooit genoeg 911’s kunnen zijn
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_8.jpg)
Welja joh, bij de tweeëntwintig reeds leverbare Porsche 911-varianten kan heus nog wel een drieëntwintigste. Zeg dus maar ‘goedemiddag’ tegen de 911 Carrera T.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_96.jpg)
Hij is lichter dan de 911 Carrera. Iets wat Porsche heeft weten te bereiken door onder meer de achterruit en zijruiten van lichter glas te maken, geluidsisolatie weg te halen en geen achterbank te monteren. De T wordt geleverd met een handgeschakelde versnellingsbak of een PDK-automaat, een sperdifferentieel, een sportonderstel en een Sport Chrono Pakket.
Net geen 150 mille
Aan de motor is niks gewijzigd. De 3,0 liter twinturbo zescilinder van de 911 Carrera levert ook in de T gewoon 370 pk en 450 Nm. Door alle andere aanpassingen aan de T is hij wel 0,1 seconde sneller naar 100 km/h (4,5 tegenover 4,6 seconden). Met PDK snoept de nieuwe 911-variant daar nog weer 0,3 seconden vanaf. De Porsche 911 Carrera T is er vanaf 143.100 euro (PDK) en 149.016 euro (handbak).
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_66.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_9.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_48.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_5.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_4.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_1.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_3.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_66.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_9.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_48.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_5.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_4.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_1.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F10%2Fporsche_911_carrera_t_coupe_3.jpg)
Lees ook:
Ook interessant
-
Dit is het daadwerkelijke verbruik van de Honda ZR-V
-
Column: ‘Elektrische auto’s zijn de oplossing niet’
-
15- en 14-jarige vluchten in gestolen Toyota voor politie
-
’s Werelds goedkoopste auto van Tata als Nederlandse occasion
-
Waarom de GT3 R Rennsport de ultieme Porsche 911 is, maar je ‘m niet wil
-
Dit kost de Volkswagen ID.7 in Nederland
-
Deze bekeuringen moet je niet betalen!
-
Mistig? Dit is wanneer je mistlampen mag gebruiken
-
Bijna 40 procent van de Nederlanders vult ruitenvloeistof eigen auto niet bij
-
De BMW X2 moet gewoon lekker normaal doen
-
Waarom de elektrische auto van Huawei Tesla van zijn troon kan stoten
-
Autorijden is duur: maar carpoolen voor veel Nederlanders geen optie