Opel Karl Rocks? Nou nee, niet echt…
Oh, alsjeblieft… Moet dit nou? Die hele ‘we gooien tupperware tegen de flanken van auto’s die nog geen modderplasje kunnen oversteken’-trend is al zo sneu en dan komt Opel ook nog eens met een Karl Rocks.
Nou ja, blijkbaar verkoopt de al net zo treurige Adam Rocks prima, want anders was deze stenige Karl nooit goedgekeurd. Hoe dan ook, de ontwikkelingskosten kunnen niet bijster hoog zijn geweest, want we zien alle usual softroadersuspects terug: een grotere grondspeling (plus 18 mm in dit geval), matzwart bumperwerk, (zogenaamde) bodembeschermers en dakrails.
LEES OOK: OPEL AMPERA-E ONTHULD VOOR AUTOSALON VAN PARIJS
Verdere wijzigingen? Aan de achterkant is de kentekenplaat verschoven van de bumper naar de kofferklep en in de cabine heeft de Karl Rocks bekleding die door Opel ‘Favo’ wordt genoemd. De Karl Rocks staat begin oktober op de autoshow van Parijs – waarschijnlijk met één wiel zo heel stoer op een plastic rotspartijtje. Wat hij gaat kosten, is nog niet bekend.
Lees ook:
Ook interessant
-
BMW i3, nieuwe Volkswagen en Hongqi’s voor Nederland | Beursverslag Beijing Auto Show Deel 1
-
Dacia Duster: een alleskunner of nu een simpele lifestyle-SUV?
-
Waarom Abarth vijf Alfa’s sloopt voor hun nieuwe model
-
Totale vernedering: Lucid Air Sapphire vs. Tesla Model S Plaid
-
Deze mooie Volkswagen-SUV ga je om simpele reden nooit zien
-
Snel maatregelen nodig om stroomuitval door EV’s te voorkomen
-
Spotgoedkope MG3 is mega ruim en heeft bijna 200 pk
-
Dit kost de Tesla Model 3 Performance in Nederland
-
Deze twee elektrische auto’s van Hongqi komen dit jaar naar Nederland
-
Duik in de prijslijst: de nieuwe Citroën ë-C3 maakt het de Dacia Spring lastig
-
De elektrische Mercedes-Benz G-klasse heeft één groot probleem
-
MG gaat strijd aan met goedkoopste auto’s: dit kost de MG3 in Nederland