Opel Insignia GSi ook als Sports Tourer en turbodiesel
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500233.jpg)
De combinatie Opel en GSi roept bij ons nog steeds een associatie met petjes op. Moeten we vergeten, want deze Insignia GSi Sports Tourer – en ook de eerder onthulde sedan – is gewoon fraai.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500230.jpg)
Denk overigens niet GSi het nieuwe OPC is. GSi is meer een sportief uitrustingsniveau à la ST-Line van Ford en R-Design van Volvo. De Insignia GSi werd half juli geïntroduceerd met de een 2,0 liter viercilinder turbomotor met 260 pk en 400 Nm. Diezelfde krachtbron wordt ook leverbaar in deze Sports Tourer en is gekoppeld aan een achttrapsautomaat.
Twinturbodiesel
Er is echter nog meer nieuws. De Insignia GSi komt er ook als diesel, eveneens met een achttrapsautomaat. In het vooronder ligt dan een 2,0 twinturbodiesel met 210 pk en 480 Nm. Hiermee gaat de Sports Tourer in 7,9 seconden van stilstand naar 100 km/h en haalt hij een topsnelheid van 231 km/h. Het blok zou ongeveer 1 op 13,7 lopen, volgens Opel.
Opel Insignia GSi Sports Tourer
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500236.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500231.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500232.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500235.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500234.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500236.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500231.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500232.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500235.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FOpel-Insignia-GSi-Sports-Tourer-500234.jpg)
Opel Insignia GSi
Lees ook:
Ook interessant
-
AliExpress-versie van de Porsche Panamera komt naar Nederland
-
Je raadt nooit welke F1-coureur deze gepimpte Toyota Supra bezit
-
Nieuwe pick-up van Fiat is goedkoper dan Volkswagen Polo
-
Het Audi-logo kan levensgevaarlijk zijn! Niet doorslikken dus…
-
Zo verbruik je in de file zo min mogelijk benzine en bespaar je geld
-
Gelekt: productieversie van de Renault 5 E-Tech vanuit elke hoek
-
Er ligt straks een Amerikaanse muscle car onder jouw kerstboom
-
Geen enkele auto is ooit hoger geklommen dan deze Porsche!
-
Opletten! In Amsterdam mag je vanaf morgen nog maar 30 km/h
-
Joel Beukers: ‘Ik heb liever al mijn auto’s zwart’
-
Morgan maakt ons blij met een (elektrische) dooie mus
-
Waarom de allerleukste elektrische auto per direct niet meer te koop is