Voor de ‘gentlemen driver’: Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FLamborghini-Huracan-Super-Trofeo-EVO-01.jpg)
Nog een raceauto, maar dan een echte dit keer. De Lamborghini Huracán LP620-2 Super Trofeo Evo is een speeltje voor de rijken. Voor ‘gentlemen drivers’ die uitkomen in de Lamborghini Blancpain Super Trofeo-raceserie.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Flamborghini_huracan_super_trofeo_evo.jpg)
De Evo is een opgewaardeerde versie van de huidige Lamborghini Huracán LP620-2 Super Trofeo. Zijn carrosserie is vrijwel geheel aangepast. Opvallende toevoegingen zijn een verticale vin op het achterdek, een luchtinlaat achter op het dak en een soort omgekeerde vliegtuigstaart voor het achterwiel.
Ontsnappingsluik
Onder de motorkap ligt uiteraard Lamborghini’s bekende 5,2 liter atmosferische V10. Hij produceert 620 pk en levert die kracht via alleen de achterwielen (vandaar LP620-2) af aan het asfalt. Volgens Lamborghini zit er nu een ontsnappingsluik in het dak boven de bestuurder. Dat moet het gemakkelijker maken om de auto te verlaten na bijvoorbeeld een crash.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Flamborghini_huracan_super_trofeo_evo_7.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Flamborghini_huracan_super_trofeo_evo_5.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Flamborghini_huracan_super_trofeo_evo_21.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Flamborghini_huracan_super_trofeo_evo_74.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Flamborghini_huracan_super_trofeo_evo_65.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Flamborghini_huracan_super_trofeo_evo_7.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Flamborghini_huracan_super_trofeo_evo_5.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Flamborghini_huracan_super_trofeo_evo_21.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Flamborghini_huracan_super_trofeo_evo_74.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Flamborghini_huracan_super_trofeo_evo_65.jpg)
Lees ook:
Ook interessant
-
Reorganisatie bij Volkswagen! Omdat het dak nog steeds in brand staat
-
Batterijwissels de toekomst? Nio sluit deal met Volvo-fabrikant
-
Zonnestormen op komst: waarom je dan (g)een elektrische auto wil
-
Geen verrassing! Tesla Cybertruck is 21.000 dollar duurder dan beloofd
-
Ook tweedehands elektrische auto’s een stuk minder populair
-
Dit is wat je moet doen als je auto gaat slippen
-
Deze Chinese krachtpatser heeft wél een verbrandingsmotor
-
Betaalbaar elektrisch rijden: dit is de Renault 5 E-Tech
-
Ruiten beslagen: Zo kom je zo snel mogelijk van condens af
-
Dit kost de Hyundai Ioniq 5 N in Nederland
-
Autoverzekering keert in deze landen niet uit als je zonder winterbanden rijdt
-
Klanten en autobedrijven zijn massaal boos op Tesla