Niet voor ons: De kersverse Honda Accord
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F08-2018-honda-accord-touring-1-e1500285506855.jpg)
Dit is de nieuwe Honda Accord. En in tegenstelling tot de nieuwe Civic blijft de Accord een beetje conservatief gestileerd. Hij heeft een uitgesproken neus en een lichte coupélijn, maar daarmee houden de frivoliteiten wel op.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F02-2018-honda-accord-touring-1-e1500285473362.jpg)
Relevant voor ons is hij niet, want de Accord is hier al een aantal jaren niet meer leverbaar. In de Verenigde Staten en in Azië is de grote Honda echter nog steeds een groot succes. De Accord Coupé komt niet terug, volgens Honda. Vandaar misschien dat de sedanversie een wat fastbackachtig uiterlijk heeft meegekregen.
Atkinson-motor
De Accord V6 heeft ook het veld moeten ruimen. Het zijn vanaf nu alleen nog maar vierpitters die de klok slaan. Er is een 1,5 liter turbomotor met 192 pk, een 2,0 liter turboblok met 252 pk (gebaseerd op de krachtbron van de Civic Type R) en een hybride aandrijflijn die een 2,0 liter Atkinson-motor koppet aan een elektromotor.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F19-2018-honda-accord-touring-1-e1500285562873.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F06-2018-honda-accord-touring-1-e1500285490532.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F17-2018-honda-accord-sport-1.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F21-2018-honda-accord-touring-1-e1500285579517.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F18-2018-honda-accord-hybrid-1.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F12-2018-honda-accord-touring-1-e1500285541465.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F01-2018-honda-accord-touring-1-e1500285457957.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F10-2018-honda-accord-touring-1-e1500285525380.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F19-2018-honda-accord-touring-1-e1500285562873.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F06-2018-honda-accord-touring-1-e1500285490532.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F17-2018-honda-accord-sport-1.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F21-2018-honda-accord-touring-1-e1500285579517.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F18-2018-honda-accord-hybrid-1.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F12-2018-honda-accord-touring-1-e1500285541465.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F01-2018-honda-accord-touring-1-e1500285457957.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2F10-2018-honda-accord-touring-1-e1500285525380.jpg)
Lees ook:
Ook interessant
-
Dit is het daadwerkelijke verbruik van de Honda ZR-V
-
Column: ‘Elektrische auto’s zijn de oplossing niet’
-
15- en 14-jarige vluchten in gestolen Toyota voor politie
-
’s Werelds goedkoopste auto van Tata als Nederlandse occasion
-
Waarom de GT3 R Rennsport de ultieme Porsche 911 is, maar je ‘m niet wil
-
Dit kost de Volkswagen ID.7 in Nederland
-
Deze bekeuringen moet je niet betalen!
-
Mistig? Dit is wanneer je mistlampen mag gebruiken
-
Bijna 40 procent van de Nederlanders vult ruitenvloeistof eigen auto niet bij
-
De BMW X2 moet gewoon lekker normaal doen
-
Waarom de elektrische auto van Huawei Tesla van zijn troon kan stoten
-
Autorijden is duur: maar carpoolen voor veel Nederlanders geen optie