De handbak op sterven na dood? Neen!
De handbak is dood. Althans, dat beweren automobiele doemdenkers. Het bewijs? Zelfs het symbool van puurheid, de Porsche 911 GT3 is gezwicht voor de snellere schakeltijden van een automaat met dubbele koppeling. Maar de handbak is niet dood. Hij is springlevend. Want kijk eens wat voor smakelijks er allemaal te krijgen is voor de enthousiaste automobilist die liever zelf roert.
Abarth 595
Aston Martin V8 / V12 Vantage
Audi S1
Audi S3
BMW M135i
BMW M235i Coupé
Chevrolet Corvette Stingray / Z06
Ford Fiesta ST
Ford Focus ST
Ford Focus RS
Ford Mustang
Honda Civic Type R
Jaguar F-Type
Lotus Elise
Lotus Exige
Lotus Evora
Mazda MX-5
Mini Cooper S
Nissan 370Z
Opel Corsa OPC
Peugeot 208 GTI
Peugeot 308 GTI
Porsche 718 Boxster
Porsche Cayman
Porsche 911
Seat Ibiza Cupra
Seat Leon Cupra
Skoda Octavia RS
Subaru BRZ
Subaru WRX STI
Toyota GT86
Volkswagen Polo GTI
Volkswagen Golf GTI / R
Lees ook:
Ook interessant
-
Dacia Duster: een alleskunner of nu een simpele lifestyle-SUV?
-
Waarom Abarth vijf Alfa’s sloopt voor hun nieuwe model
-
Totale vernedering: Lucid Air Sapphire vs. Tesla Model S Plaid
-
Deze mooie Volkswagen-SUV ga je om simpele reden nooit zien
-
Snel maatregelen nodig om stroomuitval door EV’s te voorkomen
-
Spotgoedkope MG3 is mega ruim en heeft bijna 200 pk
-
Dit kost de Tesla Model 3 Performance in Nederland
-
Deze twee elektrische auto’s van Hongqi komen dit jaar naar Nederland
-
Duik in de prijslijst: de nieuwe Citroën ë-C3 maakt het de Dacia Spring lastig
-
De elektrische Mercedes-Benz G-klasse heeft één groot probleem
-
MG gaat strijd aan met goedkoopste auto’s: dit kost de MG3 in Nederland
-
Deze gezinsauto van Opel komt elektrisch 700 kilometer ver