Ferrari Purosangue bijna vol in beeld!
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F02%2F274408670_499661104854333_8878554470150989742_n.jpg)
Pas eind dit jaar trekt Ferrari het doek van de langverwachte Super SUV, maar dit is hem. Dit is de Purosangue. Hij is gefotografeerd in de fabriek te Maranello, waar spoedig de bouw van de SSUV van start gaan.
Bij Ferrari is men klaar voor de productiestart. De bouw van de GTC4Lusso is reeds gestaakt, zodat de productieplaatsen al door de preproductie-auto’s zijn ingenomen. De klantenauto’s gaan binnenkort van de band rollen, al vervaardigt Ferrari eerst de demonstratie- en showroomauto’s voor de dealers. Wie denkt dat de klantenauto’s nog niet in productie kunnen gaan, tal van geïnteresseerden hebben reeds aangegeven de SSUV te kopen, ongeacht hoe de auto eruit ziet, hoe hij aangekleed is, hoe hij aangedreven wordt. Het aantal orders dat de dealers momenteel al in bezit hebben, is voldoende voor een fikse wachttijd. Wie nu besteld, zou weleens pas in 2024 aan de beurt kunnen zijn.
Karakteristiek paardje
En dat alles dus zonder dat een van de klanten weet hoe de auto eruit ziet. Dit is hem dus. Hij heeft een front in lijn met dat van de SF90 Stradale en 296 GTB. Onder de lijn van de dubbele lichtunits bevindt zich de grote grille waarop het karakteristieke paardje is aangebracht. De auto telt vijf deuren, wat een bijzonderheid voor een Ferrari is. Nooit eerder bouwde Ferrari een model met vijf deuren, want de vierdeurs Pinin kwam niet verder dan het conceptstadium. Alle vierzitters beschikken tot op heden over twee portieren.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F02%2FFerrari-Pinin-.jpg)
V6, V8, V12
Verdere details over de Ferrari Purosangue zijn er niet. De fabrikant houdt de kaken stijf op elkaar. Verhalen over de verschillende aandrijflijnen zijn puur op speculatie gebaseerd. De Italianen komen later dit jaar met alle informatie. Of dat nu een dubbelgeblazen V6, een V8 of geëlektrificeerde V12 wordt, Ferrari weet het juiste antwoord.
Lees ook:
Ook interessant
-
Deze bizarre GMC Hummer EV kan je gewoon in Nederland kopen
-
Positieve trend in verkoop occasions
-
Waarom je nu niet de handrem van je auto moet gebruiken
-
Chinese Cybertruck-concurrent wordt klaargestoomd voor Europa
-
Op zoek naar Aliens in Area 51 met een Hyundai Santa Cruz
-
Waarom ons nieuwsbericht over de Toyota Sport Crossover zo kort is
-
De goedkoopste elektrische auto van Toyota komt in 2024
-
Covermodel: Triumph Dolomite – Achterwaartse vooruitgang
-
Dit is de daadwerkelijke actieradius van de Mercedes EQE
-
Ruzie met de buren? Dan is deze Hummer de ideale auto voor jou
-
Verkoopcijfers 2023 – Dit merk verkocht in Nederland 13.000 procent meer auto’s
-
Met deze auto wordt Alpine weer belangrijk op het circuit