Een Porsche prikkelt het brein
Op de afgelopen AutoRAI introduceerde Porsche Nederland zijn nieuwe merkcampagne: Porsche. Uncommon. Een serie spectaculaire video’s laat zien dat rijden in een Porsche het brein op een speciale manier prikkelt. Hersengedeeltes die normaal gesproken ‘standby’ staan, worden door een rit in een Porsche geactiveerd.
Hoe speciaal het rijden in een Porsche is, wordt in de campagne duidelijk gemaakt aan de hand van een serie video’s, die te zien is via www.porsche.nl/uncommon. Daarbij nemen proefpersonen plaats in een Porsche. Ze zijn dan gekoppeld aan een EEG-monitor. Ongeacht het type Porsche komt tijdens de rit naar voren dat bepaalde gedeelten van de hersenen worden geprikkeld. Om precies te zijn: de gedeelten die alleen actief worden in uitzonderlijke situaties zoals verliefd zijn, oog in oog staan met een wild dier of parachutespringen. Leuk detail: de chauffeur die de Porsche bestuurt in de video’s is ‘onze’ Dolf Dekking, de instructeur van de Autovisie Drivers Academy.
Lees ook:
Ook interessant
-
Autorijden duur? Tijdens je vakantie ben je veel minder kwijt
-
Bij dit type tankstation is benzine tot 10 procent goedkoper
-
Oeps, beelden gelekt! Is dit de nieuwe Kia EV5 GT?
-
Dit kost de Skoda Superb in Nederland, die ineens grotere actieradius heeft
-
In deze spotgoedkope ‘Mercedes G-klasse’ kun je met tien vrienden op pad
-
Nieuwe Citroën ë-C3 AirCross: budget-EV met plek voor zeven
-
Lewis Hamilton maakt zich door deze video ineens erg geliefd
-
De Toyota GR Yaris kost bijna een ton! En bedankt, Belastingdienst
-
De vernieuwde Nissan Qashqai twijfelt aan zijn identiteit
-
ANWB: ‘Steeds minder Nederlanders overwegen elektrische auto’
-
Oef! Wereldwijde Polestar-verkopen kelderen met 40 procent
-
Waarom we straks misschien weer 130 km/h mogen op de snelweg