Dwars door het Autovisie-testarchief: Volkswagen Phaeton
Volkswagen houdt er rekening mee geen cent te verdienen aan de Phaeton, schreef Autovisie in 2002. En een ‘money maker’ bleek de grote Duitser inderdaad niet. De Phaeton bleef dertien jaar op de markt, maar leidde een bestaan in de marge. Niemand zal hem missen, maar is dat terecht? Nee, want de über-Volkswagen was, volgens ons, een “goddelijk genoegen”. Lees hieronder Autovisie’s eerste rij-indruk.
Lees ook:
Ook interessant
-
F1-auto’s klinken volgens Max Verstappen als ‘stofzuigers’, maar er is hoop
-
Deze goedkope aanstaande klassiekers zijn een goede investering
-
Ruim 100.000 Nederlandse BMW-rijders mogelijk recht op schadevergoeding
-
Robot van Xpeng lijkt zoveel op een vrouw dat ingenieurs been moeten openknippen op podium
-
V12-supercar is lichter dan Mazda MX-5 en kan nu van jou zijn
-
Heeft de Renault Twingo echt stootrubbers?
-
Waarom bij deze Land Rover Defender een heel stuk mist
-
Druk op Tesla nóg verder opgevoerd na meer klachten over gevaarlijke deurhendels
-
Ferrari wordt piswoest als het deze ‘offroader’ ziet
-
Max Verstappen houdt niet van deze circuits: ‘Daar horen geen F1-auto’s’
-
Eerste elektrische auto van Bentley loopt voorop, zegt het merk. Nou, op dit punt niet…
-
Ford overweegt met deze elektrische auto te stoppen: ‘De vraag is er gewoon niet’