Dwars door het Autovisie-testarchief: Volkswagen Phaeton
Volkswagen houdt er rekening mee geen cent te verdienen aan de Phaeton, schreef Autovisie in 2002. En een ‘money maker’ bleek de grote Duitser inderdaad niet. De Phaeton bleef dertien jaar op de markt, maar leidde een bestaan in de marge. Niemand zal hem missen, maar is dat terecht? Nee, want de über-Volkswagen was, volgens ons, een “goddelijk genoegen”. Lees hieronder Autovisie’s eerste rij-indruk.
Lees ook:
Ook interessant
-
Snel maatregelen nodig om stroomuitval door EV’s te voorkomen
-
Spotgoedkope MG3 is mega ruim en heeft bijna 200 pk
-
Dit kost de Tesla Model 3 Performance in Nederland
-
Deze twee elektrische auto’s van Hongqi komen dit jaar naar Nederland
-
Duik in de prijslijst: de nieuwe Citroën ë-C3 maakt het de Dacia Spring lastig
-
De elektrische Mercedes-Benz G-klasse heeft één groot probleem
-
MG gaat strijd aan met goedkoopste auto’s: dit kost de MG3 in Nederland
-
Deze gezinsauto van Opel komt elektrisch 700 kilometer ver
-
Tesla ontslaat 14.000 mensen, maar wil Elon Musk miljarden uitkeren
-
Hongqi komt met betaalbare Bentley-kloon (naar Nederland?)
-
Is deze Kia K4 de voorbode van de nieuwe Ceed?
-
Nieuwe Porsche Cayenne GTS: niet de sterkste, wel de duurste