Audi RS 4 Avant: Snoer uw hond stevig vast!
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_641.jpg)
Daar is de schrik van iedere viervoeter! Dit is de vierde generatie Audi RS 4 Avant. Niet met een V8 dit keer, maar met een 2,9 liter biturbo V6. En ruimte achterin voor een hele roedel.
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_93.jpg)
Net als in de Audi RS 5 produceert die krachtbron 450 pk en 600 Nm. Daarmee gaat de Audi RS 4 Avant in 4,1 seconden van stilstand naar 100 km/h (3,9 seconden voor de RS 5) en haalt hij een afgeregelde top van 250 km/h (gooi er wat geld tegenaan en de begrenzer kan er vast wel af). Schakelen gaat met een achttrapsautomaat, via welke de aandrijfkrachten naar alle vier wielen gaan uiteraard.
Nogaro Blue
Qua uiterlijk is het recept min of meer hetzelfde gebleven als bij voorgaande generaties RS 4 Avant. Wielkasten die 3 centimeter zijn ‘uitgeklopt’, ovale uitlaatpijpen, een aanzienlijke diffuser, grotere luchtinlaten, 19 inch lichtmetalen wielen en dikker bumper- en spoilerwerk. De introductiekleur van de RS 4 Avant is Nogaro Blue. Moeten we die kennen? Jazeker, die zat op de legendarische Audi RS 2 Avant (1994 – 1995).
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_803.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_61.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_59.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_49.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_32.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_351.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_803.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_61.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_59.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_49.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_32.jpg)
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.autovisie.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2Faudi_rs_4_avant_351.jpg)
Lees ook:
Ook interessant
-
Autoverzekering keert in deze landen niet uit als je zonder winterbanden rijdt
-
Klanten en autobedrijven zijn massaal boos op Tesla
-
Nederlandse overheid verkoopt dubieuze Brabus G-Klasse
-
De nieuwe Dacia Duster is een budget mini-Hummer
-
Duik in de prijslijst: dit kost de nieuwe Peugeot 208
-
Camper-eigenaren opgelet! Duizenden Nederlanders recht op schadevergoeding
-
Deze nieuwe laadpalen van Lotus zorgen voor spanning bij Tesla
-
Origineel Max Verstappen-pak van Grand Prix Nederland te koop
-
Car of the Year: dit is de shortlist met beste auto’s
-
Lancia dood? Nee, dit is de nieuwe Ypsilon
-
Deze betaalbare gezinsauto met enorme actieradius is potentiële verkooptopper
-
Nederlandse EV-subsidie blijkt lachertje naast de rest van Europa